loading...
سی خنده / بزرگترین پورتال جامع تفریحی علمی خبری و...
roholla بازدید : 176 سه شنبه 1392/01/27 نظرات (0)

چاکر هرچی استاد با معرفته هستیم..
ی درس 2 واحدی نمرم 9 شده بود.رفتم پیش استاد
من:استاد اگ میشه یکم ولخرجی کنینو ی نمره بم بدین ک قبول شم
استاد:وایسا باهم بریم آموزش برگتو ببینم.
باهم رفتیم برگمو پیدا کردیم..
استاد:مرد ناحسابی نمره اصلیت 1.5ــه !! اینیم ک میبینی 9 رد شده من بت 7.5 نمره دادم ک معدلت پایین نیاد و مشروط نشی!
من: :-( استاد تا اینجاشو ک اومدی اجرتو خراب نکن!کاملش کن!
استاد: خیلی پررویی ولی باشه.. بیا اینم 12!
من: :-* استاد خیلی مردی!
استاد: اینم مال تو .. 15!!
کم: استاد من خیلی شمارو دوست دارما!
استاد: تا نزدمت برو......
و اینجوری بود ک لیسانس گرفتم... اونوق میگم چرا الان ک لیسانس دارم هیچی بارم نیس!

فرستنده : !! متأهل و متعهد !!


 

دارم به این فکر میکنم وقتی یه جزوه رو میشه تو یه روز خوند حتما میشه تو یه روزم درسش داد !
پس ما چرا یه ترم دانشگاه میریم ؟

فرستنده : Vahab


 

اون معلم شمیمون بود گفتم راجب به عدد اتمی این جوری بهم گفته یه روز داشت توضیحات و تعاریفو میگفت منم تو کتاب یاداشت میکردم اغا دیگه سر تا پای صفحات کتاب سیاه شده بودا اومد بالا سرم خیلی ریلکس گفت صبح که داری از این خیابون بغل میای کارگرا دارن ساختمون میسازن این پاکت های سیمان که خالی شده رو نمیخوان وردار بیار روش بنویس تا هم جا داشته باشی هم کتابت خراب نشه هم دفتر نخوای بخری خدایش ستم وار خفتمون داد

فرستنده : محسن


 

عجب یه موقعی تنها دلخوشیم این بوده که دانشگاه قبول بشم
دانشگاه که قبول شدم منتظر بوم زود تموم بشه خیالم راخت بشه
الان که آخراشه هم ناراحتم از اینکه از پیش دوستام میرم وناراحتم که منم مثل جوونای دیگه بیکار
ای خداااااااااااااا این چه وضشه

فرستنده : ♥♥♥


 

یک اعتراف
.
.

.
من هروقت امتحانا شروع میشن البته (ی ماه قبلش) هرروز مریض میشم وبعد از امتحانات کاملا خوب میشم خواستم ببینم شما هم مث منین عایاامروز هم معدم درد میکنه میترسم امتحان کنکور بدم سرطان بگیرم به مولا

فرستنده : هجران


 

هععععععععی
دوستان دانشجو با عرض پوزش باید بگم که کم کم به لحظات ملکوتیه امتحانای پایانترم نزدیک میشیم ایشالا همتون موفق باشید
خصوصن اونایی که ترم آخرن
لایک=فهمیدیم ترم اخرته باوو

فرستنده : j4v4d_s


 

عاقا یه گوش بدین ببینید چی میگم!
اولین جلسه تفسیر موضوعی استادمون سرکلاس گفت اول هر جلسه براتون یه داستان تعریف میکنم که جو کلاسمون معنوی بشه!
اینم هر دفعه میومد تا داستانو شروع میکرد منم گوشی دوستمو ور میداشتم این بازیه هست میوه ها میان بالا باید بزنی کتلتشون کنی و بازی میکردم تا آخر کلاس فکر میکردم ادامه همون داستانس استاد کصافطمون امروز اومده میگه تا صفحه 170 درس دادم!
من!!!!!!!!!!!!
خو روانی وقتی داستانت تموم میشه یه اطلاعی بده ما بقیه درسو گوش بدیم!!
الان صفحات کتابم نوه نوه!

فرستنده : پیرهن صورتی

قضاوت با خودتون . از كار و زندگي زديم اومديم كلاس نشستيم يچي ياد بگيريم استاده از نقطه oزاويه نود درجه سمت چپ تابلو شروع كرده به اثبات يه قضيه .جوانان غيور كلاس از اونجايي كه آخر ادبن و نخواستن بين توضيح بيفتن تو صحبت استاد واستادن نوشتنش كه تموم شد بهش گفتن سطر چهارم نوشتتون اشتباهه و كتاب اينجوري نوشته. استاده هم با خونسردي كامل گفت براي من درست يا غلط بودن قضيه مهم نيست براي من نظر دانشجو مهمه. اگه فكر مي كنيد اونجوري درسته همونجوري بنويسيد ازتون قبول ميكنم .نمي گم چه درسي بود. ولي خوب ما كه تا آخر كلاس تو كف احترام استادمون بوديم. چه استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتادي. اي جونم استاد

فرستنده : پونيو

یکی از دوستام که رشته ش معماریه تعریف میکرد:
سر کلاس استادشون پرسیده: میدونید چرا کاسه ی دستشویی باید یه خورده شیب داشته باشه؟ یکی از پسرا هم جواب داده: چون اگه شیب نداشته باشه آبش میره، دونش می مونه.
شاهدان ماجرا هم انقد خندیدن که به انواع دستشویی اعم از شیب دار و غیر شیب دار نیاز پیدا کردن

فرستنده : Dokhtar Shomaali

اغا کلاس دوم دبیرستان معلممون داشت اعداد اتمی رو درس میداد میگفت باید حفظ کنیم ماهم که باهوش خیلیییی...
به معلممون گفتم اگه این شماره ها رو اشتباه کنیم چی میشه؟
فک میکنی چی گفت؟
خیلی ریلکس گفت هیچی طوری نمیشه مثل این میمونه که میخوای شماره خونه عمت رو بگیری یه شماره اشتباه میکنی مرده شور خونه رو میگیری...
کلاس که اصلا رو هوا من مونده بودم بخندم یا .....

فرستنده : محسن

استاده یک جوری ذل زده بهم داره درسو توضیح میده که خودم خجالت میکشم تواین شرایط پست بذارم...
ولی خب مجبورم میفهمین؟؟؟؟؟به قول دوستم دکتر داده
ازدوحالت خارج نیست یافهمیده هیچی بارم نیست یابقیه خوابن:)))))))

فرستنده : achilles
 
 
 

آقا ما اين ترم يه استاد زبان داريم خيلي باحاله. اوج رضايتش از كلاس اينه كه آخر كلاسه شروع ميكنه با چند تا از دانشجوهايي كه مغزهاي فراري شناخته نشده هستن مكالمه كنه و وقتي بچه ها كم آوردن درحالي كه از علم بي نهايت خودش در حال ذوق مرگ شدنه با خونسردي بگه اشكال نداره جانم يكم تمرينتو بيشتر كن .حالا من در يك عمليات كاملا محرمانه ميخوام درخواست نمره ميانترمم رو براش به انگليسي بنويسم .فقط الان تنها مشغله ذهنم اينه كه مطلب رو پر از غلط بنويسم كه بفكره هنوز بهش نياز دارم يا ديكشنري رو شخم بزنمو مطلب بنويسم در حد تافل؟ بچه هايي كه زبان رو پاسيديد كدام روش؟

فرستنده : پونيو


 

سلام دوستان فردا امتحان دارم نمیدونم چکار کنم نه حسش هس درس بخونم نه تقلب بنویسم ونه حتی اصلا تقلب کنم شما بگید چکار کنم
راستی شما هم مثه منین

فرستنده : هجران


 

استاد روان شناسیمون داشت درس میداد میگفت تو مغز یه سری عصب هست که فلان میکنه کلی اسمای انگلیسی گفت من تو این فکر بودم که ببینی این استاد باکی کارداره؟یهو دیدم دختری که پشت سرمه آروم با یه بغضی میگه خدایا این چی داره میگه؟
یعنی این سطح علم کلاس ماست!

فرستنده : پیرهن صورتی


 

آقا امروز یکی از بچه ها واسه اولین جلسه اومد کلاس و تیپشم انگار اسمارتیس ،شلوار قرمز پیرن صورتی و...
،بعد استاده بهش گفت به به رسیدن بخیر آقا، این شلوارا مردونش هم هست؟؟؟
آقا این پسره هم نه گذاشت و نه برداشت گفت واسه شوهرتون میخایین استاد؟؟؟
هیچی دیگه من شخصا بی هوش شدم از خنده دیگه بقیه رو نمیدونم..

فرستنده : pulad


 

صفایی ندارد ارسطو شدن، خوشا پر کشیدن،پرستو شدن! توکه پر نداری پرستو شوی; بشین درس بخون تا ارسطو شوی! فرا رسیدن ماه امتحانات تسلیت باد!

فرستنده : Morteza


 

دخترا سر کلاس جزوه استاد رو تمیز . خوش خط . دقیق مینوسین اما پسرا در همان زمان مشغول خواب . حرف زدن . خندیدن هستن و یه عده از پسرا هم به دلیل مشاهده نمودن جزوه های استاد میزو گاز میگیرن!!! آخرشم جزوه های دخترا رو قرض میگیرن واس خودشون فتو میزنن !! :o به همین راحتی !! :*)

فرستنده : .: بيكار :.


 

ازاونجاکه بیشتر4جوکی ها دانشجوودانش آموزهستن ..پیشاپیش جلوافتادن امتحانات پایان ترمو بدلیل انتخابات به همه تسلیت میگم...واقعاضدحال بودواسه من

فرستنده : sare73


 

-------میم مثه بزغاله--------

امروز صب یکی از هم اتاقیام شلوارشو پوشیده بعد داره دنبال شلوارش می گرده
دیروزم گوشیشو گم کرده با گوشی خودش داره به گوشیش زنگ میزنه بعدش میگه اشغاله
رفته حموم میگه صدا آهنگو کم کن نمی تونم دوش بگیرم
در کل عجوبه ای هستش برا خودش دو سه بارم شرکت آدم محو کن اومده بهش بورسیه بده بره کشور محوستان قبول نمی کنه
ما هم موندیم باش چیکار کنیم.

فرستنده : میم مثه بزغاله


 

بزار من بهت بگم از درسی / که میخونی تو از ترسی / که پدر و مادرت نشن حرسی / تهشم همش میگیری ژسی / که اره برنده ای مثه مسی / باباتم که بهت میگه تو خرسی / چون همش خوابی و بی حسی !!!
دل نوشته یک پشت کنکوری
حمایت کننده ها در جهت تسلی خاطر دعا کنند.
آخه مگه لایک حلاله / داداش مشکلات ما واقعیه درد داره !!

فرستنده : AiRYA


 

تفاوت واکنش پسرها و دخترها در دیدن نمره پایان ترم:
20 : پسرها :) دخترها :)
15 : پسرها :) دخترها :|
10 : پسرها :) دخترها :(
5 : پسرها :) دخترها :((
0 : پسرها :) دخترها (خودکشی میکنن)

فرستنده : Vahab


 

این ترم خیلی طولانی میشه...
کلا دو سه هفته قبل عید کلاسا رو شروع کردیم بعدش یه ماهی تعطیلات نوروز رو پشت سر گذاشتیم....حالا هم میگن به خاطر انتخابات امتحانارو چند هفته زود تر شروع میکنن...
به نظر من این همه که درس و دانشگاه میریم درس زده نشیم خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : لیونل


 

اولین جلسه هست که با رئیس دانشکده درس داریم اونم اومده میگه:
ببخشید که واسه جشن معارفه نتونستم بیام و از این حرفا ادامه داد تا رسید به اینکه گفت باید به دخترا میگفتم که تو انتخابتون دقت کنین چون پسر یا پولداره یا دانشجو. همه دخترا تشویق کردند بعد به ماه گفت که شما هم باید دقت کنین چون دختر یا خوشگله یا دانشجو. ما پسرا هم تشویق و سوت و خنده و عربده را با هم قاطی کردیم شیشه های کلاس رو آوردیم پایین.

فرستنده : samanfire


 

کلاس بعد از ظهر بود یکی از بچه ها خوابیده بود استاد هم داشت درس می داد این دوستمون از خواب پاشد و به طرف استاد نگاه کرد استاد هم گفت:
ببخشید که سرو صدا کردیم شما از خواب پا شدید ببخشید به خوابتون ادامه بدی.
ما رو میگی انفجار هیروشیما.

فرستنده : samanfire

سر کلاس بودیم استاد وارد کلاس شد هنوز ننشسته بود که گفت: بچه ها کسی از درس جلسه قبل سوالی نداره؟
یکی از بچه ها گفت نه دیگه خسته نباشید ..

فرستنده : رویای بر باد رفته

عاغا اگه دروغ بگم یه استاد داریم بعد از تدریسش ازش سوال بپرسی همینجوری نگاه ت میکنه هیچ جوابی نمی ده ااااااااااااااا بعدش میگه فهمیدی
آخه استاد گرامی القایی چشمی میکنی توقع داری که فهمیده باشیم.
لایک =موافقین

فرستنده : مرداد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سی خنده بزرگترین پورتال جامع شامل سرگرمی ، نرم افزار ، بازی ، تم ، پزشکی و سلامت ، آموزشی ، خبری ، روانشناسی، زناشویی، مد ، دکوراسیون، آشپزی ، آهنگ ، کتاب ، عکس ، سبک زندگی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 906
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 7582
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,472
  • بازدید ماه : 1,472
  • بازدید سال : 45,596
  • بازدید کلی : 1,954,830
  • کدهای اختصاصی