loading...
سی خنده / بزرگترین پورتال جامع تفریحی علمی خبری و...
roholla بازدید : 190 سه شنبه 1392/01/27 نظرات (0)

می دانم خیلی غلط می کند ... ،
ولی چه کنم ... ؟!
دل َم تو را می خواهد ...

فرستنده : parandeye m0hajer


خیلی جو اینجا رو دوست دارم..دلگرمی دادنتون....دوست داشتنتون...
غصه خوردنتون واسه هم...دعا کردنتون که واقعا میدونم از ته دله.
واقعا ادمای مجازی از ادمای واقعی بهترن...
خداروشکر

فرستنده : وحید-tanha


کوتاه بیا ... ،
سر َم به شانه ات نمی رسد برای ِ گریستن ...

فرستنده : parandeye m0hajer


تنهایی هم از چند لحاظ بد نیست...دیگه منتظر پیامش نیستی...

دیگه از کاراش دلخور نمیشی...دیگه نمیترسی که بهت خیانت کنه...

اگه موافقید لایک کنید

فرستنده : وحید-tanha

وصيت نامه:
حالم خوب است ....
اگر خودم را به مردن ميزنم تو باور نكن....
اين بادمجان ديگر آفت هم نميزند
تو سرت گرم باشد به زندگيت....و دلت گرمتر...
من حالم خوب است..

فرستنده : DRYAD


خیالت همیشه هست
اما امروز دلم خودت را میخواهد
نه خیالت را........

فرستنده : /// از یاد رفته ///


روزهاي كودكي يادش بخير
غصه هاي آبكي يادش بخير
آتشي سوزاندن و پنهانكي
نيشخند دزدكي يادش بخير
سيلي جا مانده از خشم پدر
گريه ي پنهانكي يادش بخير
روي خواب آلوده را هر بامداد
شستشوي زوركي يادش بخير
لذت از لبخند پاك دخترك
در قبال چشمكي يادش بخير
صد هزاران آرزوهاي بزرگ
با تمام كوچكي يادش بخير
آه دلتنگم چه روياي خوشي است
روزهاي كودكي يادش بخير
روي يك پا ايستادن با كتاب
جان من اين را نگو يادش بخير !!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : مرضيه (دلشكسته)


*************** عاشقانه های محمد موحدی***************
نمیدونم از کجا شروع کنم قصه ی تلخ سادگیمو
نمیدونم چرا قسمت میکنم روزهای خوب زندگیمو
چرا تو اول قصه همه دوسم میدارند
وسط قصه میشه سر به سر من میزاند
تا میخواد قصه تموم شه همه تنهام میزارند
میتونم مثل همه دو رنگ باشم دل نبازم
میتونم مثل همه یه عشق بادی بسازم تا بایک نیشه زبون بترکه و خراب بشه
تا بیاند جمعش کنند حباب دل سراب بشه
میتونم بازی کنم با عشقو احساس کسی
میتونم درست کنم ترس دلو دلواپسی
میتونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم
میتونم پشت دلا قایم بشم کمین کنم
ولی با این حرفا باز منم مثل اونا یه دروغگو میشم همیشه ورد زبونا
یه نفر پیدا بشه به من بگه چیکار کنم
با چه تیری اونی که دوسش دارم شکار کنم
من باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره
توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره؟
وجود داره؟ وجود داره؟

فرستنده : محمد موحدی (O L O)


بین احساسات تو تناقض هست
با زبون میگی برو
با کارت میگی بمون
با زبون میگی رفتی؟<<به درک>>
با کارات میگی هر جا تو بری منم میام
تا میخوام باور کنم عشق تو رو
فاصله میگیری از من دور میشی
میری تا خیلی دورا پشت ابرا گم میشی
من میام دنبال تو ,تو فراری از منی
بیخیالت میشم و میخوام برم
میبینم اشکو تو چمات حلقه زدی!

فرستنده : morde


من از تو یاد گرفتم...
می شود عاشق شد اما نه عاشق هر کسی
ترجیح یکی بجای دیگری
فهمیدم عشق یعنی
من میروم تو بمانی که رضا خواند
فهمیدم با طعنه سخن گفتن
فهمیدم آرزو های کسی را پر پر کردن
از تو میشد فهمید این ها را
تو که عشق را قصه میدانی
فرهاد و مجنون را احمق میخوانی
از کلاس عشق تو فهمیدم
عشق یعنی نامردی
و من هنوز نامردی یاد نگرفته ام تا تو عاشقم شوی.

فرستنده : morde


اتاق تنهایی 4جک/اتاقه بی کسی هامه کجا بهتر از اینجا هست/ واسه این دلایه خسته من از دنیا گریزونم/میام اینجا که میزون شم... خدا شاهده از وقتی که با این سایت اشنا شدم روحیم خیلی بهتر شده واقعا عالیه.من که معتادش شدم

فرستنده : elham143m


سخته ولی من میتونم.... سخته ولی من میتونم ...

این جمله رو اینقد میگم تا که....

فراموشت کنم....

فرستنده : **NeGin**


گاه آدمی تنهاتر از آن است که سکوتش می‌گوید...
گاه تنهایی تنهاتر از آن است که دیده شود ....

فرستنده : **NeGin**


وقتي قسمتم نميشه ... عاشقونه با تو باشم ...
روي گونه هاي خيسم ... دونه دونه ... اشک ميپاشم ...
وقتي قسمتم نميشه ... دستِ گرمتو بگيرم ...
غيرِاين چاره نمونده ... که يه گوشه اى بميرم ....
دستِ تقدير ... دستِ قسمت ... منو از دلم جدا کرد ...
اين جدايى ... بىبهونه ... همه هستيمو فدا کرد ...
دل بريدم ... که نبندم ... دل به تکرارِ جدايى ...
قسمتم نميشه انگار ... با تو همصدا بخونم ...
شبِ تاريکِ نگامو ... تا سحر با تو بمونم ...
قسمتم نميشه انگار ... باتو همصدا بخونم ...
شبِ تاريکِ نگامو ... تا سحر با تو بمونم ...
دستِ تقدير ... دستِ قسمت ...
منو از دلم جدا کرد ...
اين جدايى ... بى بهونه ... همه هستيمو فدا کرد ...
دل بريدم .... که نبندم ... دل به تکرارِ جدايى ...
ترانه : قسمت خواننده : کيوان پويا

فرستنده : AR m IN


دلــتــنــگــم!!!
آیــنــه ی اتـاقـت را بــا آیــنــه ی اتــاقــم عــوض مــیــکــنــی؟؟؟
ایــنـکـه فـقـط مـرا نـشـان می دهـد...!!!

فرستنده : abas_m223

حـرفـای قـسـمـت تـنــهـایی چـرت و پـرت نـیـسـت!!! فـــقـــط خـودمـان مـی فـهـمـیـم چـه نـوشـتـیـم

فرستنده : abas_m223


هــــــی بــــا تــوام!!!
اگه می بینی باهات بازی نمیکنم رو حساب بلد نبودنم نذار!!!
اینو بدون که من بازیامو بچگیام کردم

فرستنده : abas_m223


می دونی افسانه...؟
آدم های ساده،
ساده هم عاشق می شوند،
ساده صبوری می کنند
ساده،
عشق می ورزند
ساده می مانند...
اما
سخت دل می کنند
آن وقت که دل می کنند،
جان می دهند،
سخت می شکنند،
سخت فراموش می کنند،
آدم های ساده...
افسانه میدونم که نمیدونی

فرستنده : dr.hanibal


خطا از من است، می دانم... از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد” ، اما به دیگران دل سپرده ام از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین” ، اما به دیگران تکیه کرده ام رهایم نکن!خدایا بیش از همیشه دلتنگم به اندازه ی تمام روزهای نبودنم

فرستنده : dr.hanibal


:.:.: واسه دلم :.:.:
قلبمو بشکنی نازت میکنم > نازم کنی دیوونت میشم > دیوونم بشی واست میمیرم > بگی دوستم داری عاشقت میشم > تنهام بزاری منتظرت میمونم~°
اینه قانون مرام من...

فرستنده : ali--m2


مرگ انســـان زمـانیســت که نـــه شـــب بهانــه ای بـرای خـــوابـیـدن

دارد و نـــه صـــبح دلیلی بـرای بیــــدار شــــدن

فرستنده : Shab Gard


نزار امشبم با یه بغض سر بشه
بزن زیر گریه چشات تر بشه
بزار چشات و خیلی اروم رو هم
بزن زیر گریه سبک شی یکم
یه امشب غرور و بزارش کنار
اگه ابری هستی با لذت ببار
هنوزم اگه عاشقش هستی که
نریز غصه هات و تو قلبت دیگه
غرورت نزار دیگه خسته ات کنه
اگه نیست باید دل شکستت کنه
نمیتونی پنهون کنی داغونی
نمیتونی یادش نباشی به این اسونی
هنوز عاشقی و دوسشداری تو
نشونش بده اشکای جاری تو

فرستنده : ali--m2


تنهايي يعني شب داخل بيمارستان بدون همراه باشي.هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

فرستنده : Mahdi.zartosht


تقصیر ما نیست !

بعضی ها
خودشان میخواهند که یادگار شوند
نه ماندگار . .

فرستنده : A.F.H


"T.N.S"
نگين جان سلام عزيزم،ورودت رو به سايت خوش آمد ميگم گلم،ازدواجتون روهم تبريك،انشالله كنار همديگه خوشبخت باشين آجي جونم

فرستنده : رامسررر


سلام نگین جان خوش اومدی
امیدوارم کنار عشقت لحظهای قشنگی داشته باشی

فرستنده : LOVE


تنهايي ...
بغض ...
جدايي ...
حسرت ...
آه ....
دلتنگي ...
اشك ...
اينها سهم من از روزگاره ...
چقد سخته دل خوشياي زندگيت اينا باشه ...
اي كاش ...... هعييي

فرستنده : Ali khal le


نگین جان!
خیلی خوش اومدی.ما تعریف خانومی شما رو از داداش امیرطاها زیاد شنیدیم!اصن شما از امیرطاها عزیزتری!امیدوارم ما رو به عنوان دوستای جدیدت قبول داشته باشی.یکی از دعاهای هرروز ما سر نماز,خوشبختی شما دوتاست!از ته دل دوست داریم.

فرستنده : del shekaste


MEHDI>>>100%MOKH
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
آرزویم برایت این است: میان مردمی که میدوند برای زنده بودن
آرام قدم برداری برای زندگی کردن...

فرستنده : surgery.68

به بهههههههههههه
ببیند کی اومده
سلام ***نگین جون***
خوش اومدی عزیزم
خیلی خوشحالمون کردی اومدی تو جمع ما
اینقدر امیر طاها ازت تعریف کرده بود،خیلی دوست داشتیم با خودتم آشنا شیم..یادم رفت،تبریک میگم انشالله خوشبخت باشین

فرستنده : surgery.68

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سی خنده بزرگترین پورتال جامع شامل سرگرمی ، نرم افزار ، بازی ، تم ، پزشکی و سلامت ، آموزشی ، خبری ، روانشناسی، زناشویی، مد ، دکوراسیون، آشپزی ، آهنگ ، کتاب ، عکس ، سبک زندگی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 906
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 7582
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,492
  • بازدید ماه : 1,492
  • بازدید سال : 45,616
  • بازدید کلی : 1,954,850
  • کدهای اختصاصی