loading...
سی خنده / بزرگترین پورتال جامع تفریحی علمی خبری و...
roholla بازدید : 901 چهارشنبه 1392/01/28 نظرات (0)


 

نسبت به تو حس کور میلی دارم دور و بر خود هزار لیلی دارم من ناز نمی خرم شما هم نفروش چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یادت هست گفتم دوستت دارم و تو گفتی كوچیكی واسه دوست داشتن.من رفتم و بزرگ شدم اَن قدر بزرگ كه یادم رفت دوستت داشته باشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگه یه روزی حس كردی دنیا و آدماش به تو اخم كردن ، دلیلشو تو لبهای بدون لبخند خودت جستجو كن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خدا عشق را به شما هدیه نداد تا آن را در قلب خویش نگه دارید؛ عشقی که ابراز نشود، عشق نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تورا آرزو نخواهم کرد ، هیچوقت ! تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی با دل خود ، نه با آرزوی من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بیستون تو سرت بخوره
تو همین یك وجب دیوار فاصله را بردار...من باورت می كنم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خیلی از یخ كردن های ما از سرما نیست.....لحن بعضی ها زمستونیه......

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مرده شور تو ...
و اون عشق ات را ببرند
كه همه برای عشق شان " گل " می چینند.....
اما تو , تنها چیزی كه واسه من می چیدی.......
" صغری , كبری " بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خواهش میكنم : بی حوصلگی هایم را ببخش ، بداخلاقی هایم را فراموش كن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تورا می بخشم كه مسبب همه ی اینهایی




“حوا” که باشی بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!

---------------------------
هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…

------------------------------

نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی !
--------------------------

تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زیادت است
پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…
----------------------
کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…
میـــزدم میزدی ….
نمیــــزدم نمیزدی …


 

اسمس اهمیت ندادن
چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری ، "از سادگی نیست" ، شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی !!!
.
.
مغرور احساسم شدی ، گذشتی از رو گریه هام
لعنت به لحظه هایی که ، تو همه چی بودی برام
.
.
دلگیر نباش !
تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را !
.
.
شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد ...
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !
.
.
اس ام اس های خیانت 91
برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم
اگر از مقصدم پرسی ، بدان راه رها جستم
برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم
اگر از عاقبت پرسی ، بدان از دام تو جستم
.
.
نه پیشانی من به لبهای تو رسید ...
نه لیاقت تو به احساس من ...
چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!!
.
.
نگران نباش ، نفرینت نمیکنم !
همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!!
.
.
دست من خالیست اما دلم تا دلت بخواهد از تو ، پُر است !
.
.
SMS بی لیاقت
اینقدر خودت رو نگیر ... ! اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن ... !
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد ... فکر نکن که فوق العاده ای !!! شاید اون کم توقعه ...
.
.
بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم ، از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست ...
بلکه از این است که چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته ، انجام داده ایم ...
.
.
اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند !
تو در دروغ گفتن رکورد زدی ... من در باور کردن ... !!!
.
.
اسمس دلخور و قاتی
خیانت یک اشتباه نیست ! درست ترین اتفاق در یک رابطه اشتباه است ...
.
.
اونقدر فراموشت کردم که حتی واسه ابراز تنفر هم تو ذهنم نمیای !
.
.
دلم نگرفته از اینکه رفته ای ...
دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی ... !!!
.
.
تو میخواستی بشی سنگ صبورم ، تو شدی سنگ و من هنوز صبورم ...
.
.
ناراحت نباش از اینکه جاده رفاقت با تو همیشه یکطرفه است !
.
.
ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم ...
من ، تو و رقیبم
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت ...


--------------------------------

مشکل اینجاست که ما از هر کرمی ، انتظار پروانه شدن داریم !
.
.
هی ( ر ا ه ) آمدم با تو ...
هی (ه ا ر ) شدی با من ...
.
.
برای خیانت ، هزار راه هست اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !
.
.
آدم ها تنها که نباشند ، می روند ...
تنها که می شوند ، برمی گردند ...
وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : "هِررررری"
.
.
اس ام اس برای کسی که دلت ازش پره
چه ساده بودم که گمان میکردم به دورم می گردند ، کسانی که دورم میزدند ...
.
.
تو هرگز نفهمیدی که رنگ چشمانم بارانی است
و من هرگز نفهمیدم چشمانت از بی مهری به سیاهی رفته است !
.
.
من چرک نویس احساسات تو نیستم !
"دوستت دارم" هایت را جای دیگری تمرین کن !
.
.
وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت ...
فهمیدم که گاهی
"هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است"



گــــفته باشــــم !.!.!

مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛

تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !


* * * * * * * * * * * * * * * * *

رفته ای ؟؟؟

بعضی ها بهش میگن قسمت

اما من تازگیها بهش میگم به درک !!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

هر چیزی زیادیش دل رو میزنه ، زیاد دوستت داشتم …

هروقت حرف دلمو زدم ، دلتو زدم !

* * * * * * * * * * * * * * * * *

بــــــــــــــــــعضی ها را در جوب بایــد شــست

تــا لــجن ها هَمه خوشحــال شــوند کــه

کــَـثیف تـــر اَز خوُدشــان هَم هــَست


* * * * * * * * * * * * * * * * *

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد ….
اکنون نه مشترک هستی ؛
نه مورد نظر … !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

زخــمهـایــم به طعنـه مـی گــوینــد : دوستــانــت ، چـــقدر بـــانمـــک انـــد…..

* * * * * * * * * * * * * * * * *

نترس جانم!
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو

* * * * * * * * * * * * * * * * *

آنان که “عوض” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است… شک نکن !

* * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !
حیف از عشق که زیر دست و پاست …

* * * * * * * * * * * * * * * * *


اســـــمتـــ چـــه بود؟؟؟
می خواهــــم بن بـــســتــ های زنــدگـــیــم را ...
به نامتـــــــ كنم ...

* * * * * * * * * * * * * * * * *

آدما به بدی وقتایی كه ازشون ناراحتیم نیستن
به خوبی لحظه هایی كه باهاشون خوش میگذرونیم هم نیستن

برچسب‌ها: اس ام اس کنایه
نوشته شده در تاريخ جمعه 1391/12/25 توسط Roholla | آرشیو نظرات
آهای اونایی که خیلی خودتونو میگیرین..چاه توالت خونه ی ما ام خیلی موقع هامیگیره...گفتم در جریان باشید..:))

گمشده ی این نسل اعتماد است نه اعتقاد،اما افسوس که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد.

-----------------------

بیا باز هم خودمان را به نفهمی بزنیم!
گاهی بفهمی، نفهمی...
نفهمی، اوج فهم است!

-----

-----------------------------

انروز تازه فهمیدم...
درچه بلندایی آشیانه داشتم وقتی ازچشمانت افتادم!
هنوز دست وپای دلم دردمیکند.چقدرشکستن سخت است.

------------------------------------

دلت رابه هرکسی نسپار
این روزهابرخی هاازسپرده ات هم بهره میخواهند!

-----------------------------

گاهی به بعضیابایدگفت"اگه برام بزرگ شده بودی،فقط به خاطرخطای دیدم بود"!

-------------------------------

دلم کاردست است؛خودم بافتمش!تارش راازسکوت،
پودش راازتنهایى،
همین است که"خریدار"ندارد

-------------------------------

این آینده چه بود که بهترین روزهای عمرم راحراج دیدارش کردم؟؟

---------------------------

چشام ازغمت گرم بارون شده.......تونیستی چقدمردن اسون شده

------------------------------

کاش میتوانستم خاموش شوم...
فنا شوم...
محو شوم...
من از این روزگار خسته شده ام...
از این لحظه هایی که حال مرا نمی فهمند و کند میگذرند بیزارم...
من از تمام شایدها و بایدها متنفرم...

--------------------------------

دلم می خواست توی تقویم، روز جهانی "انسان" هم می بود تا ببینم کی به کی تبریک می گفت!!

--------------------------

عــــاشـــق تریـــــن مــــــــرد..... " آدم " بـــ ـود
که بهشت را به لبـــــخنــــــد حـــــوا فروخــت ... !!!

----------------------

دیوار هم که باشی ... ترک بر میداری وقتی ... سر به شانه ات داشته باشند و به حسابت نیاورند..



فکر میکردم تو همدردی!
ولی نه!
تو هم دردی

---------------------------------

همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار کن…… من نمیدونم مثل هابیل باشم یا قابیل!؟

----------------------------------

گریه” تر “میکنه
باید مهربان “تر” میشدی
گناه نامهربانیت به گردن گریه نینداز

---------------------------------------

به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف داشتم
اما
نقطه.

-------------------------------------

نشسته ام….
_ کجا؟
…کنار همان چاهی که تو برایم کندی….
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم

----------------------------------

این بار تو بگو
دوستت دارم
آسمان را گفته ام به زمین نیاید

------------------------------

چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا … برای کسی که آدم نیست

-----------------------------------

زنگ زدند؛ رفتگر محله بود. گفت: ((آقا این عکس رو دیشب توی زباله های شما پیدا کردم.)) عکس تو بود.

---------------------------------

سیگارت را
با او
روشن
کن
تکلیفت را
با من

---------------------------------

می خواهم گیاه خوار شوم از دستت….بس که مرا خر فرض کردی!!!

-----------------------

جلو کوه داد بزنی محبت بر میگرد محبت!
تو از سنگم کمتری؟؟

----------------

سعی کن در زندگی یکرنگ باشی ، فرش هزار رنگ را همه زیر پا می اندازند


مهم مهم

پس از خواندن بقیه در ادامه مطلب مجموعه ای کامل از این اس ام اس ها را که نمیشه در فضای مجازی ژخش کرد به حجم ۸۰

کیلوبایت در اینجا دانلود کنید

دانلود مجموعه کامل از اس های زشت

مهم مهم

بر روی لینک بالا کلیک کنید پس از باز شدن صفحه جدید در پایین صفحه بر روی دانلود ممولی کلیک کنید منتظر بمانید تا شمارش

معکوس تمام شود سپس کد خواسته شده را وارد کنید و منتظر بمانید تا لینک دانلود را به شما بدهد موفق باشید

مهم مهم

پس از خواندن بقیه در ادامه مطلب مجموعه ای کامل از این اس ام اس ها را که نمیشه در فضای مجازی ژخش کرد به حجم ۸۰

کیلوبایت در اینجا دانلود کنید

دانلود مجموعه کامل از اس های زشت

مهم مهم

بر روی لینک بالا کلیک کنید پس از باز شدن صفحه جدید در پایین صفحه بر روی دانلود ممولی کلیک کنید منتظر بمانید تا شمارش

معکوس تمام شود سپس کد خواسته شده را وارد کنید و منتظر بمانید تا لینک دانلود را به شما بدهد موفق باشید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سی خنده بزرگترین پورتال جامع شامل سرگرمی ، نرم افزار ، بازی ، تم ، پزشکی و سلامت ، آموزشی ، خبری ، روانشناسی، زناشویی، مد ، دکوراسیون، آشپزی ، آهنگ ، کتاب ، عکس ، سبک زندگی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 906
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 7582
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 562
  • بازدید ماه : 2,439
  • بازدید سال : 46,563
  • بازدید کلی : 1,955,797
  • کدهای اختصاصی